Saturday, January 28, 2012

Շնորհավոր տոնդ Հայոց Բանակ

Կեցցե այն Հայաստանը,որը վաղն է գալու: Մովսես Գյորգիսյանի այս հիանալի խոսքերը պատահական չի,որ հիմա եմ հիշել:Այսօր արդեն քսան տարեկան է մեր բանակը:Քսան ու ձիգ տարիներ,ինչպիսին իմ կարծիքով ոչ մի երկրի բանակ չի անցել,եթե սխալվում եմ,թող ինձ ներեն նրանք:Ուրեն այն բոլոր մեր մարտիկները:
Ինձ համար իրենք իմ սրտում են:Ես խոնարհվում եմ,այն բոլոր մարդկանց առջև,ովքեր իրենք կյանքն են նվիրաբերել ու իրենց կյանքնեն տվել,ոչպեսզի այսօր ես այղ խաղաղ պայամաններում գրեմ նրանց մասին,ինչպես նաև նրանց,ովքեր իրենց թեկուզ փոքր լուման են ունեցել այս բանակի ստեղծման գործում:Գիտեմ կան ընտանիքներ,որոնք կցանկանաին այսօր այդ շնորհավորանքների խոխարեն իրենց ամուսիններին,որդիներին,թոռներին տեսնեին իրենց կողքը:Փառք քեզ հայոց բանակի յուրաքանչյուր զինվոր,ով երբեք չի փորձել խույս տալ բանակից,այլ միշտ առաջ է նայել,այնտեղ ծառաելու համար:Եվս մեկ անգամ շնորհավոր:Թող որ այլևս մենք չտեսնենք այն,ինչ արդեն տեսել ենք մեր կարճատև գոյության ընթացքում

No comments:

Post a Comment