Tuesday, February 7, 2012

Happy Birthday Հերոսի մահով ծնված աղջնակ:

Ու նորից անցավ այն երկար թվացող օրերը,որոնք քեզ ստիպում էին ժամանակ առ ժամանակ մտածել,իսկ մեկ այլ դեպքում չմտածել կյանքի ու այն տարիների մասին,որոնք արդեն անցել են,որոնք արդեն պատմության գրկում են,որոնք այնքան արագ են անցնում:
Երեկ դու դեռ մի քանի օրեկան ,կամ ամսեկան էիր,իսկ այսօր արդեն տասնվեց տարեկան մի աղջնակ,որը ամբողջ օրը պարապմունքների,դասի ու իր անելիքների մասին այնքան էր կիսվում իմ հետ,այնքան էր հպարտորեն ասում,որ ամեն ինչ լավ է,որից միայն ես հպարտանում էի,որ ունեի նրա պես ընկեր:Անկեղծ կլինեմ,եղել են դեպքոր,որ կարծել եմ դու հենց դու չես իմ համար,որի մասին ես այսպես կիսվում եմ ու արտահայտվում,բայց մարդկային կյանքի պատմության ու ժամանակի ընթացքում սխալվել ենն նույնիսկ հանճարները,ուր մնաց ինձ նման մի մահկանացու չսխալվի այդ հարցում:Ինչևէ երկար խոսեցի,բայց արժանի ես,միայն ցանկանում եմ քեզ առողջություն,քանզի,եթե դա լինի ուրեմն մարդ իրոք երջանիկ է:Շնորհավոր հերոսսի մահով ծնված աղջնակ:

No comments:

Post a Comment