Monday, November 28, 2011

Որն է մեր ու նրանց տարբերությունը:




Եթե լույս աշխարհ ես եկել,որ միայն գոյատևես, ապա համոզված եղիր, վաղ թե ուշ քեզ տիրելու է այն լքելու գաղափարը:Նյութը,որի մասին մտածում եմ ծագեց ընդամենը մի նկարից,որը քիչ անց կներկայացնեմ Ձեր ուշադրությանը:
Որն է մեր ու նրանց տարբերությունը,երբևէ ինձ նման հարցեր տվելեմ,ունեմ մի քանի պատասխան,բայց դրանք երբեք չեն փոխի այն ինչ մտածում եմ հիմա:Ինչու նույն մարդիկ,որոնք շատ ավելի խելացի են,որոնք շատ ավելի լավնեն պիտի ապրեն երկրաշարժերին, ջրհեղեղներին ու նմանատիվ բաներին դիմակայելով,իսկ այն մարդը,որը չգիտի սեփական լեզվի այբուբենը,պետք է ապրի այնպիսի տեղերում,որը կարծես թե ապահոգվագրված լինի նման երևույթներից:Երբեմն մաշկի գույնը,սոցիալական խավը ու երկրի անբարենպաստ աշխարհագրական դիրքը ստիպում են մարդուն ընկճված զգալ ու փորձել մի ելք գտնել,բայց դա էլ ունենում է իր վատ հատկանիշները,մի քանիսի բախտը բերում է,բայց հենց մի քանիսի,ոչ բոլորի:Ցավալի է,որ աշխարհը ունի տարբերություններ,որ այն բաժանված է:Նկարում ամեն ինչ տեսնում եմ,մարդու հոգու ու մտքի անազատություն,ուժերի կորուստ,կյանքի անարդարություն,իրավիճակին հարմարվողականություն:

No comments:

Post a Comment