Monday, July 18, 2011

Ֆուտբոլը դարձել է բիզնես:

Ինչպես ես, այնպես էլ շատ մարդիկ համոզված եմ դիտում են Ամերիկայի գավաթի խաղերը:Անկեղծ ասած սկզբնական շրջանում նորմալ չէի հետևում, բյուրականում լինելու պատճառով,բայց վերջին չորս խաղերը նայել եմ ամբողջությամբ:Այ քեզ բան:Իրոք հենց մրցաշարի սկզբից իմ համար պարզ էր դարձել,որ սա ավելի շատ նման է բիզնեսի:Ինչպես կարելի է ունենալ հինգ բարձրակարգ հարձակվողներ, ունենալ իր կազմում աշխարհի լավագույն խաղացողին ու պարտվել:Ամենևին չեմ ուզում նսեմացնել մրցակցին,բայց իրոք արդեն իմ կարծիքով սա նման է բիզնեսի,խոսքերիս ապացույցը երեկ ավելի շատ հաստատվեց,երբ ունենալով բազմաթիվ պահեր ,վերջում ինքդ ես պարտվում այն էլ չիրացնելով ոչ մի հետխաղյա տասնմեկ մետրանոց:Ինչևէ,ֆուտբոլը բիզնես դարձնելու համար մեզ չի,որ պետք է հարցնեն,բայց ցավալի է,երբ այս վիճակում եմ տեսնում այս հրաշք խաղը:

No comments:

Post a Comment