Friday, July 22, 2011

Աղջիկների իրական դեմքը:

Ամեն ինչ չի ,որ պետքա տղաներին մեղադրել:Հարցը գնումա սիրահարվածների մասին,երբ տղան բաժանվում է աղջկանից սկսում են ամենուրեք խոսել,որ տղաները վատն են բոլորը նույն սանրի կտավն են և այլն:
Բայց իրականում աղջիկները այդ հարցում չեն զիջում տղաներին,ինչի համար եմ ասում,որ ոչ թե տղա եմ ու ուզում եմ քննադատեմ աղջիկներին,այլ նրա համար,որ ուզում եմ ասեմ,որ պետք չի խոսալ մի բանից ,որի հիմնադիրը հենց դուք եք աղջիկներ,իհարկե խոսքս չի գնում բոլոր աղջիկների մասին,այլ նրանց մասին,որոնք այդպիսին են:Ախ էտ բանակը:Սիրահարված զույգ,որոնք սիրում են իրար այնքան ուժգին,որ պատրաստ են ամեն ինչ անել,որ միասին լինել,սակայն տղան գնում է բանակ,ինչպես սովորականի պես աղջիկը,խոստանում է,որ կսպասի կսպասի ու էլի կսպասի,ամեն ինչ կարծես լավ է ընդանում,բայց արի ու տես ,ինչ-որ մի չզանգելեւ պատճառով ամեն ինչ հակառակն է գնում ու աղջիկը որոշում է չսպասել,այ քեզ բան,ոնց կարելիա տենց բան անել էլի,ոնց կարելիա,սպասող մարդու հույսերը քանդել,երբ բանակից գա ու տենա իրա սիրած աղջիկը ուրիշի հետա ընկերություն անում,տենց բանն ուղղակի հիմարություն է,ամոթա ամոթ:Հուսամ,սրանից հետո ամեն ինչ չի,որ կգցեն տղաների վրա,իրականում աղջիկներն ավելի քան ուրիշ են,ցույց են տալիս:Ինչքան էլ դու լինես ծանր իրավիճակում,մեկա պիտի սպասես եթե իրոք անկեղծ սիրում ես:

No comments:

Post a Comment