Wednesday, December 7, 2011

Քսաներեք տարի առանց քսաներեք հազարի,մեկ տարի առանց մեկի:

Ու իսկապես պատահում է այն ,ինչ չես ցանկանում,կամ չես պատկերացնում:
Երբևէ կցանկանայիք բաժանվել մեկից,որը ձեր համար ավելին է քան սովորական մարդը,երբև կմտածեք,որ մի օր կգա,որ կբաժանվեք նրանից,առավել ևս մեկ տարին <<կնշեք>>առանց իրեն:Ավելի հաճախ նշում են,երբ լրանում է հանդիպման որևէ տարին կամ ամիսը,բայց սա այդ դեպքը չէ:Առաջին սեր հասկացության մասին շատ անգամ եմ կիսվել,արտահայտվել,նրա մասին շատ եմ զրուցել տարբեր մարդկանց մոտ,հիմա արդեն գրում եմ նրա կորստի մասին:Ցավոք այն շատ քիչ տևեց`վեց ամիս,բայց այդ վեց ամիսները դարձելեն իմ կյանքի իմ մտքի ու իմ սրտի անբաժան մասնիկները:Կորուստ,որը միայն ֆիզիկապես է կոչվում կորուստ:Կորցնելուց հետո էս հասկանում ում ես կորցրել,ձեզ մոտ պահեք այն ինչ թանկ է:

No comments:

Post a Comment