Saturday, December 31, 2011

Շնորհավոր ամանոր և Սուրբ Ծնունդ

Ահա ավարտին է մոտենում 2011 թվականը:Արդեն հաշված ժամեր են մնում,որպեսզի մեր դռներտ թակի նոր տարին,որն անկասկած լին է անակնկալներով ու բացահայտումներով ինչպես գալիք յուրաքանչյուր տարին:Անցնող տարն ամփոփելով,ցանկանում եմ նշել,որ բոլորն էլ անկասկած ունեցել են թե հաջողություններ թե անհաջողություններ:Անցնող տարում եղել են բազմաթիվ անակնկալներ,հիասթափություններ,բայց այսօր կանգուն է այն մարդը,ով կարողացել է հաղթահարել դրանք:Անցնող տարում ստեղծեցի այս բլոգը,ցանկություն ունենալով ուղղակի կիսվել իմ ցանկություններով,մտքերով,չունենալով ոչ մի հետին նպատակ,չգովազդելով իմ բլոգը:Եվ ահա այդ պայմաննորում իմ բլոգը շնորհիվ նաև իմ ընկերների ու բարեկամների ունեցել է շոշափելի հաջողություններ,անցկացնելով անկասկած նաև վատ ծամանակներ,բայց ես այդ ամենից չեմ ընկճվել ու շարունակելեմ պայքարել ու անել իմ սիրած գործերից մեկը:Ահա ավաևտելով թեամն ցանկանում եմ շնորհավորել բոլորի Նոր տարին ու Սուրբ Ծնունդը,ցանկանալով քաջ առողջություն,երջանկություն և բազում հաջողություններ այս նոր տարում:Թող իրականան բոլորից երազանքները:Հուսով եմ,որ  գալիք տարում ամեն ինչ ու ամեն բան կլինի ճիշտ որոշման արդյունք:Շնորհավորրրրրրրր սիրելիներս:

No comments:

Post a Comment