Wednesday, September 28, 2011

Նիդեռլանդներ`աչքը թող դուրս գա,անունը`ոչ:

Այսօր արդեն բավականին ժամանակ է մտածում եմ ինչի մասին գրեմ,բայց մի նորմալ, կարգին թեմա չէի կարողանում գտգնեի:
Այնպես էր,որ այսօր պետք է անպայման գրեի մի թեմա գոնե,բայց չգիտեի ինչ ու հանկարծ հիշեցի մի խոսակցություն`բանավեճ,որը տեղի է ունենում ցանկացած այդպիսի մարդու տեսնելուն պես:Միանգմաից ասեմ խոսքը գնում է Նիդեռլանդների կամ մեզ հայերիս մոտ ավելի հայտնի հոլանդիայի`որպես առվամոլների երկրի մասին:Ինչպես ժողովուրդն է ասում, աչքը թող դուրս գա անունը`չէ,հիմա այս խոսքը տեղին է ու դիպուկ հենց այս թեմայի համար:Բոլոր նրանք ովքեր չեն եղել ու հիմանակնում լսել են սրանից նրանից,որ Հոլանդիայում առվամոլներ կան, ճիշտ են լսել,բայց պետք չէ ամեն ինչ այդքան չափազանցնել  ,իմ խոսքերը կհաստատեն այն մարդիկ,ովքեր գոնե մեկ անգամ եղել են այդ երկրում:Համաձայն եմ կան ու շատ են այդպիսիք այդ երկրում,բայց ոչ այնքան ինչքան մենք ենք չափազանցեցնում:Թող չթվա, ինչ որ մեկին պաշտպանում եմ,բայց ասում եմ այն ինչ կա:ՈՒղղակի ցանկանում էի կիսվել,ասել,որ պետք չի ամեն ինչ չափից դուրս ներկայացնել:

No comments:

Post a Comment