Wednesday, September 28, 2011

Հայ ենք,երբեք չենք փոխվի:

Շատ արդիական թեմա:Անկեղծ եմ ասում պահ է գալիս հպարտանում եմ,որ հայ եմ ,պահ է գալիս`ոչ:Կարող է շատերն ասեն,որ հիմա այս ինչ բաներ եմ գրում,բայց պիտի ասեմ այն ինչ կատարվեց հետս մի քանի օր առաջ:Այնպես ստացվեց,որ դասերից հետո գնում եմ աշխատանքի ու փորձում ինքս իմ սեփական գումարը վաստակել,քանի որ չեմ կարող դառնալ ընտանիքիս համար բեռ ամբողջ կյանքում:
Ամենևին չունեմ, ոչ այդ գումարի կարիքը,ոչ էլ այդ աշխատանքի կարիքը:Աշխատանքի բնույթն այնպիսին է,որ շփվում եմ փոքր մանուկների հետ ու անկեղծ ասած միչ այդ պահը,ոչ մի տեղ չէի աշխատել ու հիմա առաջին աշխաանքս մասնուկների հետ, ուղղակի հաճելի է:Մանուկներից մեկը, ուղղակի մի փոքր վարելով ավտոմեքենա ,այլևս չցանկացավ վարել ու ասեց մերսի ու գնաց նստեց իր տեղը:Մի մարդ էր նստած դիմացս և այդ պահից հետո ինձ կանչեց մոտը ու ասաց,թե իբր խի եմ այդպես վարվում մանուկների հետ ու խաբում,արդյոք նրանք իմ նման քյասիբ չեն,անկեղծ ասաց մի քիչ ջղայնացա ու նեղվեցի այդ բառից,քանի որ շատերին թվում է ,որ աշխատում ես ուրեմն կամ քյասիբ ես կամ էլ կոպիտ ասաժ բոմժ,բայց նյարդերս կարողացա պահպանել ու ասացի,որ ես մեղավոր չեմ,որ իրենք այլևս չեն ուզում վարել,իսկ գումարնել իմ գրպանը չեմ դնում այլ մուծում եմ կասսա,իսկ ինչ վերաբերվում է քյասիբին,ապա եթե աշխատում եմ ,դա չի նշանակում քյասիբ եմ,ոււղղակի մարդը հասկացավ իր սխալը փորձեց ուղղել, ասեց,որ միայն դու չէ, եսել եմ քյասիբ, մյուսնել ,ասեց, ասածիս իմաստ նա է,որ թող վարեն ավելի շատ,նրան անմիաջապես ասեցի,որ առանց ձեր ասելու էլ ,բոլորին էլ ավել ժամանակ եմ թողնում վարեն,ու եթե ստեղ եմ ապա միայն նրա համար,որ դասերից հետո անկապ տեղը չմնամ տանը,եկել եմ իմ գումարը վաստակեմ, հենց ինքս իմ համար:Այդ մարդը հասկացավ իր սխալը ու ասաց էտ դեպքում ամեն մեկից ավելին վերցրու ապրես դու :Դ Ամեն դեպքում բոլորս էլ կարող ենք սխալվել, ուղղակի սա պատմեցի նրա համար,որ հայերի մոտ կա միատ կարծիք,որ աշխատում ես, իհարկե ոչ լավ գործի ես էլի,ապա դու քյասիբ կամ կոպիտ ասած բոմժ ես:Հայ ենք,չենք փոխվի:

No comments:

Post a Comment