Tuesday, August 2, 2011

Նովայա Վալնա 2011

Ավարտվեց Նովայա Վալնա 2011 -ը…չգիտեմ խի սկզբում որոշել էի չհիշատակել այս նյութը իմ բլոգում,բայց հիմա փոշմանեցի և գրեցի…Ընդհանրապես շատ կարծիքներ եմ լսել մեր մասնակցի մասին,բայց անկեղծ եմ ասում,չեմ ուզում դրա մասին խոսել,որովհետև ամեն մեկն ունի իր կարծիքը…
Ընդհանրապես ես գնահատում եմ այն ինչ ունենք,հիմա մեր հնաարավորություններն էլ այդպիսին է,ինչ կարող ես անել,իհարկե ոչինչ…Այս անգամ հոբելյանական էր Նովայա Վալնայի մրցույթը,որն անկեղծ ասած անցավ շատ հետաքրքիր,հաղթողի մասին ոչինչ չեմ ասի,կպոսեմ միայն մեր մասնակցի մասին,նախ նկատեցի,որ նախորդ տարիներին մասնակցած երգիչներից կազմված տրիո էր ձևավորվել ը երգում էին,ինչը բավականին լավ միտք էր համենայն դեպս ինձ համար…Իսկ այս տարի մեր երկիրը ներկայացնում էր էրիկը…Անկեղծ ասեմ այս երգչի ձայնը հայկական էստրադայում լավագույներից է,ու ես վստահ էի,որ ամեն ինչ լավ է ընթանալու,ու չնայած նրա զբաղեցրած դիրքի ,որը բավական ցածր եմ համարում նրա երգերի դիմաց,կարծում եմ ,որ մենք հաղթելենք,ամեն ինչ արժեր,որ դեռ երգը չվերջացրած արդեն ամենաբարձր գնահատականներին էին իրենց գլխավերևում պահել ռուսական էստրադայի ամենահաըտնի երկու տղա ներկայացուցինչները՝Ֆիլիպ Կիրկոռովն ու Վալերի Մելաձեն…Ս արդեն մեծ հաղթանակ է…Ինչևէ էրիկը հաղթեց հանդիսատեսի համակրանք մրցանակը,որը նույնպես կարելի է մեծ հաղթանակ համարել…Կարծում եմ,որ մենք ունենք այնպիսի աստղեր,ովքեր ոչնչով չեն զիջում հայտնի աստղերից…Վերջում ձեզ եմ ներկայացնում էրիկի վերջին երեկույթի ժամանակ հնչած փայլուն կատարումը…

No comments:

Post a Comment