Monday, August 22, 2011

Մենք 3 ամսեկան ենք…

Ահա և անցավ ևս մեկ ամիս ու բլոգս դարձավ 3 ամսեկան…Այս ընթացքում այն ունեցել է բազում վերելքներ ու վայրէջքներ,սակայն փաստն այն է,որ հիմա բլոգս կա ու գործում է…Այս երեք ամսում գրվել է,մոտ 65 նյութ,տարբեր բովանդակությամբ ու տարբեր թեմաների մասին…
 Այս երեք ամսում էջերը դիտել են 2452 անգամ,ինչը կարծում եմ նորմալ է մի բլոգի հաամր,որը ոչ մի տեղ լրջորեն չի գովազդվում…Այս ընթացքում լսել եմ բավականին և լավ և վատ կարծիքներ,բայց դրանք չեն հանդիսացել,բլոգիս հետագա գործունեության դադարի կամ,առավել ևս գլուխ գովալու առիթ…շնորհակալ եմ,բոլոր կարծիքների համար…Դրանք ավելի են օգնել,որ ցանկությունս իմ մեջ եռա ու այն շարունակի իր գործունեությունը…Միգուցե շատերին դուր  չի գալիս բլոգը,բայց ճաշակին ընկեր չկա…Ես ոչ մի պլաննոր չեմ ունեցել այս բլոգը բացելու համար,միակ պլանս այն է,որ կիսվեմ իմ տպավորություններով,լրիվ այլ հարց է, դա ում դուր կգա ում դուր չի գա…Ահա երեք ամիսն արդեն անցյալում է,սկսվում է մի նոր էջ բլոգիս համար,հետայսու այն լինելու է առավել լավը ՝քան երբևէ…Հիմա համառոտ կներկայացնեմ այս երեք ամսվա ընթացքում բլոգիս գործունեությունը…


1.Հաջողություն քեզ իմ լավ ընկեր:
2.Վերջ դիմակիդ…
3.Ուր ես դու կորել իմ հին ընկեր
4.Նովայա Վալնա 2011
5.Շնորհակալ եմ,որ ստիպեցիր ինձ մտածել:
6.Համբերությունս սպառվեց:
7.երկու ընկեր՝մեկ մարմին (վիդեո)
8.Մի ակնթարթը կարող է փոխել ամենինչ
9.ՈՒշադրություն:
10.Ուշացած խոսքեր


Armenia
1,951
France
70
Russia
61
United States
57
Germany
23
Netherlands
11
Brazil
9
Australia
5
Cyprus
3
United Kingdom
2


free counters


free counters

No comments:

Post a Comment