Monday, August 1, 2011

Վատ երևույթին մի պաշտպանիր,այն մի օր քեզ էլ կխոցի…

Վերջին օրերին շատ անգամ եմ լսել մարդկանց,որոնք հանդիպել էին այնպիսի երևույթների,որոնք մեկ անունով կոչվում են ահավոր…
Բաներ կան,որոնց մեջ մարդկանց մեջ փորձում ես հակառակը սերմանել,չցանկանալով նրա մեջ սպանել այդ  երևույթի նկատմամբ ամեն ինչ,բայց ինչպես հարկն է մի օր գալիս է ժամանակ,երբ այդ երևույթը գալիս է քեզ այցի.իսկ ինչ անել հենց այդ ժամանակ,իհարկե,ոչմիբան,առաջինը որ գալիս է մտքիդ  թե ում գտնես կիսվես,որ քեզ կարողանա օգնի,որ զայրույթդ թափես այդ երևույթի դեմ ,բայց ոչմեկ չկա,միշտ այդ պահին,ինչ-որ մեկը չկա,ոչրին կարող ես վստահել,հետո ցանկանում ես այն մարդուն պատմել,թե ինչ է պատահել քեզ հետ,որին մի քանի օր առաջ փորձում էիր հակառակում համոզես…Միշտ էլ դժվար է ապրել հիասթափություն,երբ դու ինքդ ես փորձում հեռու պահես դա ուրիշներից…Կարծում եմ վերնագիրս ապացուցում է այքան գրած միտքս…

No comments:

Post a Comment