Monday, August 29, 2011

Տարիները հեռացան,անցան, գնացին:

ամեն մի օր անցնելուց մարդ չի մտածում,որ անցավ ևս մեկ օր,բայց,գոնե տարին մի քանի անգամ դա զգում ես:
Իմ խորին հավաստմամբ ու իմ համար դրանք լինում են ծնունդի ժամանակ,քանի-որ ամեն անգամ այդ օրը հոբելյարի աչքի տակով ընդամենը մեկ ակնթարթում անցնում են նախորդ բոլոր տարիների լավ ու վատ պահերը:Պահեր,որոնցով է հիմմնված մարդու կյանքը:Ես հիմա չեմ գրում ավելորդ բառեր,ես հիմա գրում եմ շատ ցանկալի ու սրտիս մոտ բառեր,որոնց համար ունեմ պատճառ:Շատերի համար իմ գրածները ուղղակի փիլիսոփայություն են փվում,բայց ամեն մեկն ունի իր կարծիքը:Տարիներն անցնում են,իսկ կյանքը նույն օրենքներով շարունակումա կառավարել մի պետություն,որի հերոսները մենք ենք:Մենք՝բոլորս,ունենք մեր ճակատագիրը ,որը  մենք ի զորու չենք փոխել:Ասում են կյանքը շարունակվումա,համաձայն եմ,բայց ուր էլ ֆռաս մեկա նույն տեղում դու թողած հետք ունես ու ցանկանալու ես վերացնես,բայց շանս չես ունենալու :Սխալներն էլ են ուղղելի,եթե կա ցանկություն:

No comments:

Post a Comment