Sunday, August 7, 2011

Հետաքրքիր ու զավեշտալի է,բայց ցավոք հայի բնավորություն է…

թեպետ շատ ցավոտա,բայց ուղղակի ծիծաղս գալիսա…Ինչեմ նկատում հայերի բնավորության մեջ,այսինքն շատ շուտվանից եմ նկատել,բայց չէր ընձեռնվել հնարավորություն գգրելու …
Այսօր պետք է գումար ուղարկեի Վանաձոր,այդ նպատակով մեկնել էի ավտոկայան,որպեսզի խնդրեմ ինչ-որ մեկին տանի,մոտենում էի գազելներին,այնպես էր,որ երկու գնացող կար մեկը՝գազել,իսկ մյուսը՝միկրոավտոբուս…Մոտեցա,հարցնելու թե ով է գնում,ինձ մոտեցավ միկրոավտոբուսի վարորդը«տղա ջան նստի նստի գնանք»ասեցի չեմ գնում պետք է գումար ուղարկեմ,նա ինձ ասաց«լավ տղա ջան մյուս գազելն է գնում իրան ասա» միանգամից  դեմքիս ժպիտ հայտնվեց…Հարցը կայանում է նրանում,որ պասաժիռին իր գումարի համար ուզում էր մյուսներից խլել,իսկ ահա,երբ իմացավ,որ գումար էր տանելու ուղղակի մոռացավ այդ մարդու գոյության մասին… շնորհակալ եմ ,որ գազելի վարորդը գոնե ինձ օգնեց,հաջորդ անգամ,որ ուզենամ գնամ հաստատ կիմանամ ում հետեմ գնալու…Հարցը նրանում է թե իրենից ինչ էր գնում գումար փոխանեցլը,մանավանդ,որ գալու էին վերցնեին,ասենք չէր տանում հեծանիվ կամ միատ ուրիշ մեծ իր…Ինչևէ ցավոտա,բայց հայի բնավորության մեջ առկա է…

No comments:

Post a Comment