Monday, August 29, 2011

Նույնիսկ ամենամեծ սերը` երազանք է:

Երազներ,կարոտ,արդարություն,անարդարություն,սեր,երջանկություն,ինչա ես ամեն ինչը,մարդ կա գիտի,մարդ կա չգիտի,մարդ էլ կա,որ ոչ մի բան էլ չի ուզում իմանա:
Երեք պատասխան,ես սրանից ամենաշատը կցանկանաի լինել երրորդի մեջ,բայց ցավոք ես չեմ որոշում,թե որնա իմ տեղը: Ցանկությունը միշտ չի որ իրականանումա: Անկեղծ ասած այս ամենից ես հոգնել եմ:Ամեն բան ունի իր լավ ու վատ ավարտը,բայց ամեն մարդ չի,որ արժանիա լավ ավարտի կամ վատ ավարտի:Ամեն անգամ տարբեր մտքեր,արարքներ,բայց վերջում միևնույն է նույն միտքը,միևնույն ժամանակ ցանկալի, իրականացավ:Ամեն դեպքում պիտի ուրախ լինել,եթե ցանկանում էիր ու իրականացավ,բայց ինչ ուրախություն,եթե ունի իր թերությունը: Ամն ինչ էլ ունի իր լավ ու վատ կողմերը,չեմ կարծում կան անթերի իրավիճակներ:Սիրել,տանջվել,սպասել,չհամակերպվել,մի պահ ճշմարտությունը ընունել,բայց մեկա չհամակերպվել:Ինչի,ինչիա,որ ամեն բան,երբ քեզ դարձնումա,երջանիկ ,ուրախ,միշտ տևումա շատ կարճ:Ինչիա,որ,երբ ամեն գնով ուզում ես հասնես ուզացիդ,միևնույն ժամանակ հեռանում ես քեզ այդքան մոտ թվացեղ լուծումից…Ինչուներ,հարցականներ,բայցեր,իսկեր,ովա ես ամենի հեղինակը,միգուցե նա կարողանա պատասխանի իմ հարցերին: Այս ամենից ես արդեն հոգնել եմ :Գալիս է մի պահ,երբ արդեն ոչինչ էլ քեզ չի հետաքրքում:Նույնիսկ ամենամեծ սերը այս կյանքում երազանք է:

No comments:

Post a Comment